? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 2, 2009

aku berpeluh

aku berpeluh sebab:
1. Harini hari Isnin, pagi tadi pegi amik SF (yeyyy!!! dia dah balik!! ) pastu bila jumpa rasa kelu plak..yelaaa dah seminggu jadik orang bujang..tetiba dia balik, jadik cam bedebar-debar pastu aku saket perut dan sudah nye... aku g tandas..sebab bedebar..hampeehhh!! sure yg ni dia pasan sebab dia tahu, kalu aku cuak, aku akan kerap g tandass..heeeee

2. Bila aku tahan marah, aku jarang marah tapi aku suka membebel..tp aku tak tahu apa yang aku bebel..( nasibla sapa yang kene tu) bila aku marah, aku tak reti nak marah, bila aku marah mula la aku diam..and bila aku diam...aku buat2 tak nampak org yang aku marah, pastu bila aku buat2 tak nampak, jangan risau laa..dlm 2-3 hari tu toksah tego aku, nanti aku dah ok pandailah aku tego ko balik.

3. Bila panas terik.. tang ni..aku ada prob siket..setiap kali panas terik badan aku beruam..tu yang tak bes..cam kanak2 plak kan kan kan

4. Bila perot aku memulas..

5. Bila aku jogging atau menari atau bersauna

6. Bila pakaian yang aku pakai tu tak selesa pastu ketat semacam and buat aku rasa susah nak bernafas..

7. Bila aku ada buat salah, mula la bulu meremang pastu peluh semacam, mak aii!! masa tu rasa nak jek terjun bangunan...ish ish ishh

8. Bila aku tak sihat, rasa nak weng weng jek.. al maklumla badan ni dah kurang daya tahan penyakit.. senang pitam, kalo SF ada..lagikkkkk la aku senang nak pitam, dengan harapan minta2 la dia dukung aku hihihihii

9. Bila aku terserempak dgn orang yang aku taknak terserempak, kiranya orang yang ada sejarah itam dgn aku, kalau boleh taknak langsung tgk muka dia..

10. Bila aku rasa ada orang ikut aku dari belakang...sangat menakutkan, ada sekali masa on da way balik dari melawat keluarga angkat kat Kedah, (waktu tu jam 9.30pm) kat jalan before masuk terowong tu, aku rasa macam ada orang kat belakang kete aku, aku nak nenok cermin blakang pun tak berani...hohohohhohoo...

2 comments:

A D I A said...

aku pun ada penyakit cam no. 1 tu. Asal nervous je sure perut memulas nak berr, contohnya time nak mengadap doctor untuk dapat result, nak buat presentation etc.

HaNa NyoTa uHArA said...

hahahahaa..beh kurang arr tapi aku buat buat kontrol walopun sebenarnya perot aku dah menggelegak ketakutan