? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 28, 2009

Treasure Hunt

kul 8.00am sume dah bersemangat termasuklah aku yang tak main ni..huhuhuu



Alkisahnye..pagi tadi adalah Tresure Hunt dari IRIS ke Kuala Selangor.. aku tak ler jadi partipant tapi aku jadi pemantau jek..huhuhuhu bersama bapa muda, kalo orang tanya aku dapat no bape, akan ku cakap dapat no 5.. 5 dari blakang, 5 dari depan.. 5 terakhir..5 terawal.. sume bole..

team 'Domestic Sales' dapat no 2 bebb!! congrate!!

Dorang start game kul 8.00am dan habis jam 1.30pm, Bapa Muda drive kete aku sampai lah ke Kuala Selangor, aku ada cakap kat bapa muda ni yang aku mabuk darat..pastu ntah mana ntah ilang asam aku dalam kete pun aku tak tahu, pening la aku dibuatnya.. sampai Kuala Selangor, aku dah betul2 pening..and mula la carik tandas nak uuwweeekk..!! kalah orang mengandung beb! aku punye sengal rasa macam nak terbongkang pun ada masa tu, taknak buat apa2 keje.. tapi suka keje tu punya pasal, aku gagahkan jugak.. kami sampai awal dari peserta2 yang lain, yelaa..mana nak check tempat lagik, makanan lagik, hadiah lagik, bila sume dah settle aku ajak bapa muda, kerol dan sapa tah nama sorang lagik, ronggeng ke bukit melawati nek bus ala-ala train tu, dengan RM2 dapatlah aku angin free+ronda2 kuala selangor+ nenok monyet + pegi tempat bersejarah + nenok peserta carik jawapan...hak hak hakk..

bus ala2 train yang aku bayau rm2


uuiiihhh!! time berjalan sehat plak paler aku ni..tapi pastu, aku pening balik.. angin kot!!! and sekali lagik lepas balik dari ronda2 tu aku uwweeekkk!!! haaa!! jgn pk bukan2 aaaa...!!! aku nenah 'bercuti' ni..maybe tu slaah satu sebab kot.. aku penat siket and banyak hilang 'd'..huhhuhu...




Alhamdulillah sumenye berjalan dgn lancar, and hopefully tahun depan ada lagik and aku cuba utk menjoinkan diri nanti..Insyallah..

0 comments: