? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, March 7, 2009

saba jela

Semalam nak kata banyak keje takde la banyak sgt tapi adalah keje yang nak dibuat, takdelah sampai heavy giler sampai aku takleh buat benda lain, and petang nye aku pegi meeting SRC.
Before aku ke meeting tu aku dah pun minta kebenaran pada boss aku samada bagi ke tak pegi, dia kata sa long keje aku siap dia tak kesa, aku bgth dia, kalau ada pape yang memerlukan aku boleh call aku and aku on da spot akan balik ke opis,
Yang aku bengang nye..ada la sekerombolan manusia ni, aku pun tak tahu apa masalah dia dengan aku, rasanya takde pun aku kaco dia and hutang dia pun, lantakla... dia tanya aku kemana, aku tak kesa kalo dia tanya tapi bile dia buat mimik muka bodoh tu, pastu sok sek sok sek bila aku blah! aku jadik bengang.. apsal?? ada masalah ke? ada ke aku kaco keje dia? raasanya takde plak aku komplen apa2 pasal dia.. dia datang lambat ke.. dia lunch lama gile ke.. dia gelak ketawa bersukaria ke.. aku tak kaco pun, aku buat hal aku jek,
Bila aku tak paham sesuatu benda and tanya dia, dia aja laa...pi bila aku lah, dia sok sek sok sek.. macam la akutak dengar... takpe..aku diamkan ajekk..tengokla selagik mana aku bole diam, aku paling tak suka bila dia sebut seseorang tu 'm...k.k' habis tu dia tak m...k.k ke? bila ada sesuatu isu..masing masing nak jaga bontot masing masing.. and teraniayanya..orang lain. depan cakap lain, belakang cakap lain.
ntahlaaa kadag kadang tu rasanya duduk di opis ni kene pandai politik and pandai bodek, malangnya aku tak pandai semua tu.. biakan ajek.. tuhan nampak apa kita buat.,,aminn

5 comments:

Unknown said...

adakah 'm...k.k' tu boleh dijumpai dgn kerap di dalam dapur?

Anonymous said...

Our advice to you is to come meet us up and clarify rather than berburuk sangka. Tuhan marah...
Assalamualaikum dan salam sejahtera

chienta said...

huhuhu.. "nampak mcm seteguk menghilangkan haus.. tp makin diteguk makin haus.." .. pk2 kan la..

HaNa NyoTa uHArA said...
This comment has been removed by the author.
HaNa NyoTa uHArA said...

aku rasa ada orang terasa dan rasanya dah salah orang ni, for your info, aku dah jumpa orang tu and bgth benda2 ni, and paling bes dia tak tahu yang aku ada blog ni and paling bes sangat laa.. dia sangat buta IT,