? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 2, 2009

Ini keputusan saya

Tolong hormati keputusan saya, saya berhak buat keputusan!!! ececehhh...cam drama swasta plak ek..hahahaha tp itulah kata hati aku, bila aku buat sebarang keputusan yang melibatkan masa depan, aku akan pikir masak masak smpai hangus.. apa akan jadi pada aku masa depan nanti biarla kita redha dan berserah padaNYA. Keputusan aku adalah muktamat, biala apa orang nak kata, aku dah tak pedulik, yang sakit kita bukan mereka, yang susah kita bukan mereka gak, dan bila kita susah..mereka cuma pandang dan diam ataupun tepuk tangan jek,
Bukan sombong atau bongkak tapi ada perkara yang bila kita dah buat keputusan tetiba ada orang masuk campur, susah la tu.. Aku boleh jek terima kalo mereka ni bagi pandangan dan nasihat, and seterusnya terpulang pada aku nak terima pendapat mereka atau tak, tapi aku rasa TAK MENAHAN bila mereka paksa aku ikut cakap mereka.. weii!! Ko sapa??? aku ke??? yang tanggung sume tu nanti sapa?? ko ke..?? bunyi macam kasar kan...heheheeh saja nak mengkasarkan bahasa, bia aku ni nampak ganaz siket huuhuuhuu..
Kalau orang yang bagi arahan tu adalah orang terdekat kita etc mak, abah, pakcik, makcik, nenek, atok.., apa yang patut kita buat?? Buat2 pekak jek... ataupun paling kuat..NANGIS arrr!! takkan aku nak marah mereka ?? Nak menjawab takut kang kene cop derhaka.. kalo nak melawan jugak, buat sebotaj diam diam..cthnye..tak dinner dgn dorang, balik uma terus tido (padahal tak tido pun) buat muka selengerrrr bila dorang tanya..
Kepada yang berkenaan 1;
sila hormati keputusan saya, keputusan yang dibuat bukannya dipikir singkat, tapi sudah dipikr sedalam dalamnya, soal hidup saya bia saya yang rancang selebihnya Tuhan yang tentukan, Doakan ajer semoga semuanya berjalan lancar, Jangan paksa saya ikut keputusan awak, sy bukan budak kecik

Kepada yang berkenaan 2;
Terima kasih sebab terima saya seadanya, Kesabaran awak yang mencairkan saya....AUwwww!!!

Kepada yang berkenaan 3;
Wok, Thank you sebab banyak support aku bila aku kesusahan... aku sayang gila kat ko wok.. ko jangan terharu plak, hhuhuhuhuhuh tolong peluk cium anak buah aku...makin cumel dia!!

Kepada yang berkenaan 4;
Along minta doa korang jek...thank you sebab restui Along

Kepada yang berkenaan 5;
Selamat Pengantin Baru bulan 6 ni.. Tahu takkan jemput kan, hahahaah..takut teringat memorI daun pisang ye dak??

Kepada yang berkenaan 6;
Terima kasih sebab bagi Hana peluang, Hana tak akan sia siakan peluang ni, Hana janji akan jadi anak yang baik. Memang susah nak terima orang lain dalam keluarga kan, tapi at least Hana dah buktikan yang Hana bukan orang yang dipikirkan, Hana adalah Hana.. Hana takkan jadik orang lain dan Hana janji akan jadi budak yang baik.. But plssssss!!! boleh tak jangan sebut nama dia.. Hana dah start jeless...huhuhhuhuuhhuhuhu..

4 comments:

3740Journal said...

apa keputusannyer hana.. cube citer sket..hehe

HaNa NyoTa uHArA said...

keputusannye...huhuhu sangat bess, rasa nak lompat2 jek

chienta said...

erk!! naper 5 kali aku baca pun still blur...@@

HaNa NyoTa uHArA said...

sb orang yg berkaitan jek tahu.. ko tak berkaitan dalam crite ni huhuhuhuhuu