? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 17, 2009

kelakarnye

aku ada beberapa feedback dari salah satu 'karangan bahse melayu' aku and jelas sekali sume yg mengkomen telah salah paham, tak sangka ada orang terasa plak selain orang yang aku maksud kan...

orang yang aku maksudkan tu dah sememangnya tahu aku tak puas hati dgn dia, sebab aku bgth sendirik and yang sangat bes dia tak tahu kewujudan blog aku ni... so kepada yang terasa tu, kenapa terasa??



utk member aku sorang ni.. ms.m, ko salah orang la beb, aku baru jek keluar dgn minah tu.. jangan ingat aku tak kuar dgn orang tu maknanya aku ada prob dgn minah tu, tak caya g ar tanya dia sendirik..

Z, salah la beb, sila cuba lagik..!! semoga berjaya!!!

helo bapak K, ko takde keje ek bergosip..ko buat apa kat opis?? gosip jekk..?? aku tahu ko baca blog ni kat opis sebab umah ko takde internet okk!!



hanya orang yang terdekat dgn aku jek tahu.. sudah tentunya bukan di kalangan rakan2 di opis yang akan aku bercerita, so takyah buat spekulasi sapa kah orang tu.. tpkann kalau terasa aku tak dapat nak nolong..

0 comments: