? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, March 7, 2009

kawan saya

saya ada kawan yang boleh dikatakan baik dengan saya... kawan yang baik di opis, selalu jugakla saya merembat air tin dia, boleh dikatakan kalau saya menziarah tempat dia, saya akan bawa pulang air tin sebagai tanda cenderamata walopun dia tak bagi.. (pedulik apa aku) Dia boleh dianggap sebagai seorang orang tua yang berhati mulia dan kadang kala dia adalah pembuli jalanan... huh!! ada sorang lagik.. minah M, selalu pakai sweater...itu dia nye trademark huhhuuh
Saya ada kawan baik sewaktu belaja di universiti dulu, ada 4 orang sebenarnya..sorang dari kudat, sorang dari jitra, sorang dari kajang dan sorang dari melaka, yang kajang dan melaka sudahpun berumah tangga, dan akan dtg ni kawan dari jitra akan kawen next week ni.. maka tinggal la saya dan kawan dari kudat, sapa pulak yang akan menyusul selepas ni...tungguuu!!!
Saya ada kawan baik semasa di Matrikulasi, kawan dari Serdang, Kedah.. dia nih cumel dan baik hati, dia la penguat semangat saya, saya ni sebenarnya masa di Matrikulasi sangat la pemalas nak belajar, sebabnye.. sy frust tak dapat pegi UNIten walopun saya dah baya.. mak abah suh masuk matrikulasi, dan sudahnyaa saya pun ikutkan ajelaaa
Saya ada kawan baik semasa di Sekolah Menegah Hulu Kelang, dia asal orang Pulau Tioman, nama dia pun saya dah nyaris nyaris tak ingat..dia sangatla gila..kalo nak makan meehun sup apa ke yang panas2,dia akan makan sewaktu benda tu sgt panas.. smpla lidah dia melecur, dia kata sedap..
Saya ada kawan baik semasa di Sekolah Menengah Taman Kosas, sebenarnya saya ni sangatla brutal sewaktu disana tetapi sahabat saya ni sangatla lemah lembut, aduhaiii cakap pun sangatla lembut sampai boleh menari dibuatnya.... saya ni dulu adalah pengawas merangkap ketua spotcheck.. huh!! padan muka sapa yang simpan liquid..saya la yang rampas.. tapi pas tu saya letak jawatan sebab dinasihatkan berbuat demikian akibat kes masa valentine day saya bagi hadiah kat kawan-kawan saya tuala wanita...salah ke???? sebenarnya banyak lagik saya buat huhuhuhuhhuuu...tapi rasia.. pasal kawan saya ni.. kesian diaa kekadang sy yang buli dia..
Saya ada kawan baik kat Sekolah Rendah Kebangsaan Satu Kuala AMpang, sorang Cina, sorang India dan sorang Melayu.. ntah apa cite tah dorang.. sehat ke takk.. huhuhuhuhuuhuuuhu
Saya ada kawan baik masa kecik kecik..tapi dia dah meninggal masa saya sambung belajar kat UMS..dia eksiden kat Jepun.. banyak sangat kenangan saya dengan dia.. dan sebenarnya sampai sekarang takde orang boleh ganti dia.. kesabaran dia, ketelusan dia..senyum dia, ketawa dia, buatkan saya rindu dia..

4 comments:

samkurey said...

huh! sapa dia pembuli jalanan tu

HaNa NyoTa uHArA said...

hek hek hek ada rr

Anonymous said...

aku kesian kat kawan ko yang selalu kena cutik air tin dia tuh.. :P

chienta said...

huhuhu... trendmark erk.. pandai la ko kan.. tue bukan trendmark.. tue cover lemak namanya.. wakakakakaka