? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 29, 2008

PENCOPEK Yang JA`ATTT!!

handbag ku kene curik.. semalam aku solat asar kat midvalley ground floor, aku letak kat tepi almari, dkt dgn aku..elok aku habis semayang, tgk kanan dah takde brg..adehhh! dah kene curik arr!!! apa yang ada dlm handbag tu...wallet 2 ketul, hp 2 ketul, kamera digital, makeup, kunci umah and cermin mata


aku pun kuar arr terus jumpa SF and kami terus g jmp security buat laporan, ketua security cakap minta kami terus report polis, and masa kat balai tetiba kami dapat kol dr 'pencurik' tu (tepon SF guna hp aku) kunun2nye dia terjumpa bag aku kat toilet, and minta aku amik kat briekfield, tp aku kata kat dia aku takde kunci kete cemana nak g sana, and dia setuju nak dtg lagik 20 minit..besela pencurik..mana kita nak percaya..meeme dia tak dtg pun, pastu dah ler bagi n.hp tipu kat aku....hmm..papaepun aku redha jek la..

harini ada org kol SF and bgth yang IC, lesen dan kad kredit aku ada kat Tg Malim.. huwoooooooo jauhhnyee smp sana, mana dia dapat kol SF? kebetulan biz card SF ada dlm tu, lepas SF meeting dia terus amik aku and kami ke TG Malim amik IC tu.. yg jumpa tu nama dia Zainatul keje kat Majlis Bandaran Tg Malim, dia kata dia jumpa aku nye brg kat dlm longkang sebelah Maybank, mm...Maybank tu dkt dgn Pasar..so paham paham jela bau brg aku tu.... bucokkkkkkkkkkk!!!

Apa brg kami jumpa...lesen aku, lesen SF, IC aku, kad kredit aku and SF, kunci umah aku dan sim kad aku...yang lawaknyee pencurik tu amik keychain aku..lantaklaa janji brg yang paling penting selamat..

mmmm masa ilang handbag tu, aku tak nanes pun..aku pun tak tahu kenapa aku takleh nanes..

aku tgk SF tenang je..tapi taktahu la apa yang dia pk..maybe salah sebab aku tak nanes bila aku tgk dia cool, siap senyum lagik and try buat lawak kat aku (nak bg aku gelak la tu)...aku pun tak tahu la time tu aku nak nanes ke nak gelak ke apa...

aku balik umah dgn muka takde perasaan..makan sate pun takde perasaan...sabar jelaa..pastu aku tido pun takde perasaan..tp syukur la sgt2 IC aku jumpa balik,

0 comments: