? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 4, 2008

gambar raya ke4


raya di klang harini sgt2 la penat, segalanya penat..tp papepun enjoy gakla dpt jumpa sedara mara..and paling bess masih layak terima duit raya hahahahaha...kalo selama ni pegi uma org akula yg paling sebuk tolong2 apa patut..kali ni aku biakan adik aku angah buat keje aku..yerla..kenela prektis kan, nanti kawen senang la nak praktikan kat umah mertua..

ni ada la koleksi gamba2 raya bersama adik2 aku yang agak alergik bila nampak kamera (aku sorang jek tak alergik kameraa)

jemmput jemputla tgk gamba ek....

SF..kenapa gamba sy dlm blog ni sama dgn gamba dlm HP awak...mmmm...konpiuss..papepun TQ sebab bg JCo..adik lelaki sy dah makan 5 biji/ketul/sebuah/sebentuk....tqq

0 comments: