? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 10, 2008

HIM

jumpa kat kolej matrikulasi.. tp member dah sedia maklum kat sana lelaki 1:18 so..kunun2nye saham naik ler.. (pompuan ada ratus ratus org)

masing2 sambung blaja ke universiti pilihan...

after 3 years jmp semula... keje company yg sama.. tak smp 2 bulan aku blah dr company tu... dia still keje situ beberapa bulan lagik..

aku dapat keje baru and dengar2 dia pun dapat keje baru..

asik terserempak kat jalan raya..aku melintas and dia tgh drive..nasib baik dia tak buat lawak nak langgar2 aku..dia kata aku jalan lawak..siap lambai2! besela aku!! (sapa suh tonjolkan paler kat cermin..kan aku dah nampak) kalo tak terserempak kat jalan raya aku akan terjmp kat toll...

slalu YM dgn dia tp besela..aku just tego2 jek pastu aku tido..


aku sebuk shopping kat K4 Ampang... ODW nak g kete, ada mamat yg sarat dgn brg ishh!! muka dia lagikk!!...

asik ajak aku kua g men bowling jek..so aku pun guna macam2 helah..hahahahaah...malaih la aku nak tunjuk skill aku..aku kan tere men bowling..wink wink!!

tetiba dia rajin sms aku..apa hal mamat nih..aku pun layan la..member kan...'member terserempak' yelaaaa asik terserempak jek...banyak sgt kebetulan..ishh

mmm...bulan pose dia offer diri temankan aku g merayap kat jalan TAR.. aikk!! baik ati nye!! ni mesti dah busan gilerr hahahahaha...

apa lagik pasal dia... to be continued.. ( aku nak g braya jap)

0 comments: