? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 18, 2008

Mamma mia!!


Rabu lepas, habis meeting kat MARA aku ke klcc..kunun2nye nak nengok wayang ler..cite MAMMA-MIA!! hm...ingat nak beli tiket jam 6.30ptg (masa tu kul 5.30ptg) tapi takde plak tiket time tu.. so kene la beli tiket jam 9.15pm, aku nengok dgn sapa? sendirik mau ingat la ek..

Aku sbnrnya dah lama tak ke KLCC since kje kat opis baru nih..so dh alang2 kat KL tu, aku pun menziarah la KLCC... Cite MAMMA MIA tu.. dh baca jalan cite nye kat majalah and nenok kat iklan TV macam bess jek..tu yang excited!. Masa 4 jam b4 tgk muvi tu aku habeskan dgn makan2..gosip2..tgk org lalu lalang..and cuci mata.. SF beli wallet baru so aku temankan jela.. at first nak gak beli wallet.. tp nenok sume cam tak berkenan.. ditambahkan pulak tgh sakit kaki (sb pakai kaut tumit lama sgt) mood nak cuci mata tu tak bape ada..

Ada 1 insiden.. SF terserempak A kat luar surau, masa tu dia tgh tunggu aku habis solat, kata SF masa aku kuar tu, dia baru jek terserempak dgn A dia, dorang ada gak la bertego sapa..mmmm..ok la tu.. nak komen lebih lebih pun..aku tak reti, lagi pun aku dah curik dah harta SF yg plg berharga..aku tak sengaja ekk!!!

Ok..balik ke cerita MAMMA MIA..sgt bess!!! lagu lagu pun bess..jalan cite yg sgt menarik, ada james bond aaa..( aku tak tahu nama betul dia) sore jamesbond tu tak bes..tp oklaaa dia dah nyanyi, aku dgr jelaa.. ada macam2 aksi tarian kat muvi tu..aduhh!! suke gilak!! aku rasa cam aku nak bangun joget sama jek time tu.. lokasi muvi tu pun cantik, kalo setakat nak release tension tu..meeme bes tgk cite ni, pas tgk ..balik umaa..tido dgn gembiranya.

aku bagi cite sikit ek..pastu korang kene tgk sendirik;
si anak ni tinggal dgn mak dia kat satu pulau, si anak ni nak ler kawen dgn bf dia tak lama lagik, so dia becadang nak jumpa bapak dia masa kawen tu nanti, apa dia buat? dia g la hantar surat kat bapak dia and bgth nak kawen, tp masalahnya dia tak tahu sapa bapak dia..sampaila dia curik2 baca diary lama mak dia.. dalam diary tu ada tulis yang mak dia penah tido dgn 3 lelaki, so salah sorang dr dorang ni la yang penyebab si anak ni dilahirkan. memandangkan si anak ni tak tahu yg mana satu bapak dia, so dia buat keje sengal, dia hanta surat kat 3-3 org yang mak dia penah tido ni haa.. apa lagik, 3-3 org tu pun dtg ar ke pulau tu...dah satu hal sampai satu peringkat, mak dia pun tak tahu yang mana satu bapak budak tu, cite seterusnye...korang kene tgk sendirik..baru besss

hoke..aku nak layan blues jap..

0 comments: