? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, October 27, 2008

red eyes


mata aku merah since malam pernikahan angah.. ntah bila nak baik pun aku tak tahu, SF paksa aku g klinik..aku cuma cakap 'em!!' hehehheehhe dia tahu jawapannyee..( aku malas nak g klinik)
and sebenarnya doktor NAZA ada datang masa kenduri tu and dia pun bebel kat aku kenapa mata merah..alaaaa tu yang aku terus pakai sunglasses tu..kunun2 cover mata,

ada orang cakap aku nanes sebab tu mata sampai merah2...adehh before angah nikah pun mata aku dah merah, ( bila nanes lagik la tambah merah...tu la ko angah!! sapa suh nanes depab along, kan along dah join!!)

adik-adik sedara aku kata aku 'hantu' sebab mata merah..... 'hantu' ek....kang cite hantu lagik kang baru tau! baru cite sikit dah takleh tido malam hahahaahahaaaaa...

yup!! mata aku tgh saket sekarang..tgh berair..ang saket bila nak buka mata, aku rasa ada darah kat mata, maybe luka kot masa pakai contact lens, atau maybe sebab pakai contact lense terlalu lama tu sebab la jadik cam tu..masuk hari ni dah 2 hari aku tak pakai lense..heheehehe...

kalo dah baik sikit aku pakai balik laaa...hahahaahahah okla aku nak mandi, gamba tu aku amik before aku mandi pagi..alaaa nasib laaa bukan bau pun tgk muka aku tak mandi..wekk!!

1 comments:

Unknown said...

mata ko merah ikut kaler baju kot?