? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 22, 2008

Steambot@Sunway


kenyang...hepi, bes and sgt bes, tadi me and SF dinner kat satu kedai steamboat@Sunway, kedai tu simple jek, punyala ramai org smp kene Que bila nak masuk..rezeki aku and SF..tak smp 3 minit ada org dtg bagi satu kad utk dptkan meje, service dlm tu bese jek tp sgt memuaskan hati

Orang macam kami yang kurang makan nasik ni meme sesuai makan kat situ, makanan sehat and yang paling penting tak berminyak,

makanan steamboat dorang pun bukanla terhad sgt...ada variety compare satu restaurant yang kat area KL ( N----a-), aku tgk yang paling hot kat tempat ni...sayap ayam (kepak ayam)!! rakus gilak dorang mkn ayam tu..nasib la perut aku dah kenyang masa tu..heheh
ada dessert..yum yum!! it's eskremm! sgt lazat!! memandangkan aku ni penyempot!! SF bg aku makan sesudu dua sudu tiga sudu jek eskrem..yang balance dia habeh kan..elelhh!! kata nak diet!!

mmm......harga ikut per pax.. sorang dlm RM18...errrr..agaknyee..!! (sb SF yg bayar so aku pun tak tahu bape..TQ pak!!) makanannye HALAL..dun weri..dorang pn ada sijil halal..sila makan tanpa was was..

cecara nak g sana..senang jek..pegi ke area Sunway Pyramid..kalo Sunway Pyramid tu sebelah kiri, korang kene u-turn and and bila nampak Mc D korang masuk lorong tu.. restoran tu blakang Mc D jek. haku rase..haku bole buat segmen jalan2 carik makan memandangkan SF meme seorang yang suka makan ( tp dia tak ngaku) and me...meme ngaku suka makan (tp tak kuat makan) so nanti kalo ada restoran yang bes..akan ku kabarkan pada korang kesedapan maknan nye ek!! nanti bole la aku claim kat uncle restoran tu blanja makan steamboat seumo idup ke hak hak hak hak,

0 comments: