? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 26, 2008

Mrs Shukri 2

kenduri angah semalam ramai betul org datang...ada yang datang dr jauh semata mata nak ke kenduri kawen ni.. thank you!!
kami sume pakai baju merah and meme nampak sekali pandang cam org UMNO hahahah...smp ada org ingat ni open house org UMNO, tak ke lawak tu... sume nye berjalan dgn lancar..cuaca pun ok..tak ujan,
kenduri mula jam 11am, masa tu aku br nak pakai baju, makeup artis angah tak smp2..so kami agak cuak gak la time tu.. aku ni plak selaku kakak kan.. lantikla adik sedara jadik makeup artis aku..hahahaah kelass!! thank you Fina..kak hana jadik vogue haritu! auw!!
jam 1.30pm rombongan lelaki dtg, abah suh aku and ami menjemput rombongan tu.okehhh..kene jemput..hmm.next step berarak la mereka ke khemah kawen.. kami mengiring ler tetamu2 ni..tp kan..aku cam was was..kenapa tiba2 kami yang kat depan pengantin lelaki? yang bes tu bapak pengantin lelaki membelakang kan pengantin..hahahaah aku rasa mesti dia ingat dia yang jadik pengantin haritu..apa lagik ekk..ok..ada silat, ada kompang and ada makan beradab, aku tgk adik aku makan tak ingat...lapa sgt la tu.. ish ish ishhh...alin alin...
ada la majlis menepung tawar, aku ingatkan aku takyah menepung tawar, yelaa aku blum kawen meh.. tak syok la nak tepung tawar..dah kene paksa lak dgn fina, so terpaksala men sporting kan diri....
majlis tamat jam 4.30pm..tu pun ada org datang lagik..okla tu kan..!!
malam nye plak keje aku kene htr lauk kenduri kat umah jiran..huk hu khuk..ngeri a aku pegi kat satu umah tu..gelap jek..takde letrik ke dorang ni..pastu tgk aku semacam..aku tawla aku cumelz!!
semalam ingat nak bergayot..dehh...tetido plak smp ke siang..letik sgt kot..ok..tu jek tuk hari ni..tgk ler gamba erkk
oittt!! jgn gegado!!

kita minum dulu!!

busuk nye mukaaaa!!

tgk bunga manggar tu...kelakar kan!

angah tersengeh sengeh.......

1 comments:

chienta said...

waa.. tahniah la buat adek ko hana..
sorry tak dpt hader.. aku ade kenduri belah mak aku ..

ko bila lagi nie.. ko kawen aku dtg ^^ kekekke...