? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 17, 2008

JUBAH


ini fesen kami yang terbaru...hek hek hek ala-ala arabic gitu..

kitorang ( me and ela) g beraya uma jiran pakai jubah... kesengalan kami tiada batasan nye..

sampai ada jiran takut nak buka pintu sebab dorang ingat tabligh mana la yg bagi salam,
kami masih rugged lagik okkk...xla nampak sgt,

actually jubah ni mak belikan masa kat mekah, since benda tu baru, pastu ela sorang jek yg pakai so aku pun jooin sekali la..

Ami tanya nape Along and Ela pakai jubah, aku cakap takde apa la sebab aku pk benda ni fesen..(sbnrnya aku malas nak iron baju rayee time tu) lawa apa jubah aku, ada auntie jiran aku cakap masa dia pegi UK last week, dia tgk jubah ni dah macam fesen kat kat sana..tak de sapa pertikaikan..haa..tu dah kira bagus ar tu..maknanya masyarakat dunia dah bole terima fesen yang tutop aurat ni.. bg aku, jubah sgt selese, kalo agak2 maalas nak iron baju, sarung jek jubah ni...habeh cite heheehehehehe

Cuma aku agak pelik la mentaliti masyarakat kita, asal aaada org pakai jubah jek d pk nye tabligh, kolot dan pandang rendah, sebenrnya org yang pk macam tu yang teruk. pakaian jubah ni sekarang dah macam2 style..as long jubah ni tak terkeluar dr konsep ( menutup aurat) pakaian ni akan jadi pilihan setiap muslimah. jgn sebab nak g mekah je baru nak pakai..

sesapa yang belum cuba pakaian junah ni..try laa..mesti korang suke..!!

0 comments: