? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 24, 2009

ooo tekejut tekejut..memangg tekejut

Harini hati saya berkaler-kaler sebabnya saya terima kejutan yang memang kejutan.. Pagi tadi ada kejutan dari adik saya..si ibu mengandung, petang pulak terima kejutan dari tunang tersayang..Mr.SF!!
Mr.SF buat surprise bagi sejambak bunga pada jam 2.50ptg. Masa tu lagik 10 minit saya nak keluar jumpa customer di Pusat Darah Negara kat Jalan Tun Razak, KL. Nyaris-nyaris saya nak terjun kolam..saya memangg tak terpk dia akan bagi bunga tuk kali ke-3 (sila refer blog saya sebelum ni) dan ni adalah yang ke berapa kali ntah dia buat surprise, yelakan..memula bagi bunga sebab nak ngorat (agaknye kot..huhuhuh), kedua bagi sebab 'biala rasia' dan ketiga bagi.. saya pun tak tahu, temenung jap saya kat meja.harini hari penting ke?? besday saya ke?? takkan sambut hari bapa saya dapat bunga kot.. hari pekenalan ke?? saya pun tak tahu bape haribulan saya kenal dia..sebabnya kami kenal kat Matrikulasi 9 tahun yang dulu..agaknya sempena masuk Kolej Matrikulasi kot huuhuuhuhu
Sapa la tak berbunga kan bila dapat hadiah dari orang tersayang..Masa dapat tu si Maz siap amik gambar posing saya lagik..(wehh!! aku nak gambar!) dia la orang pertama tahu..
eerrr..apa ye nak cakap kat tunang saya; tenkiu wak..time kase daun keladi.. lebiu..(alamak!! blushing plak pipi ni..)
Malam ni nak tido dengann gembira..saya akan makesure harini saya akan tido dengan muka tersenyum sampai ke telinga.. Gudnite!!

patutla tanya saya suka wane apa ye wak..merah ke pink?? ceh! ceh!! tektik rupanya



Apakah?


3 comments:

Anonymous said...

huh!

chienta said...

erm.. kenapa mesej dia hana busyuk..
agaknyer dia perli kot.. sbb tue kasi munge... besh2!!

HaNa NyoTa uHArA said...

sebab dia panggil aku 'busyuk' arr... huhuhuhhu
kekunun nama manja2 laa