? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, June 13, 2009

Emo ke saya?


Sejak akhir-akhir ni saya agak emo..apa, kenapa, sebab apa, bila dan bagaimana???? saya pun tak tahu..sabar jela ekk, orang yang perasan akan perubahan saya ialah sepupu gonjeng saya, Pn.Neneng.. saya rasalaa kann kalau dia tak tego mau tak perasan saya dibuatnye.. kemudian tunang saya pun menyusul bertanyakan hal yang sama.. dan akhir sekali mestila keluarga saya sendirik..mak abah..

Adakah saya stress??atau saja nak ngada2? saya pun konpius.. kekadang tu orang cakap siket saya dah tersentap.. nak kata cuti pompuan takkanla setiap hari saya cuti pompuan.. adik saya pregnant tapi apa kene mengene dengan saya..takkan nak bagi alasan pembawakan budak?? tu dah menyimpang namanya..kalau pun adik saya pregnant sepatutnye bukan saya yang kene tempias...patutnya adik ipar saya la..

Saya pun pening kenapa saya jadik macam ni..harap2 kejap jela benda ni..


jap!!


----Ishhh!! ada nyamuk Aedes geget saya...!! pegila geget orang lainn!!! taula darah aku tengah maniss..ishhh nyamuk niii!! spray kanggg dengan sheldtox!!


sambung balik...


Ada sekali tu, tunang saya cuma bergurau je dengan saya, tapi saya bole plak amik hati..tersentap sana tersentap sini.. tapi cam beselaa..saya akan normal kembali lepas seminet dua..huh!! cacat ka saya? atau ini ke dugaan saya masa waktu manis manis ni..??

perlu tak saya men'yoga'kan diri?? aummmmmmmmmmmmm......relax relaxxxx....aummmm.. eh!! yoga haram ke dalam Islam? ada sesapa bole tolong jawabkan?


takyah la saya pk! nanti lagik saya pening!

2 comments:

amm said...

aku ngn sf meme da lm perasaan..sf tu tggu aku ckap jer dl n then br dia brani nk tgor...gegege..ala biasa la mek,aku phm..meme lagu tu klu jiwa kacau n sure emo xmenentu..kiki...

HaNa NyoTa uHArA said...

huhuhuhu...cayang ko mekk