? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 9, 2009

Happy ANniversary!!

ni kek saya.. saya dah makan habis..korang nak kek, beli sendirik ek


Sedar tak sedar..rerupanya dah cukup setahun saya jadik warga IRIS!! 7 June 2009.. cepatnye masa berlalu..Saya nyaris nyaris lupa... bila tengok diary barula teringat..tupun baru tadi saya buka diary...Patutla rasa macam nak makan kek..Orang pertama saya jumpa selain receptionist ialah mak Ungku.. first word dari mulot dia ialah..'You're late!!' huh!! eksen la makcik sorang ni!! cakap omputeh plak tu.. dia tak tahu yang saya kene tahan kat pakguard sebab pakguard tanya saya banyak sangat soalan.. Banyak saya belajar di IRIS ni.. err..Selamat Ulang tahun untuk diri sendirik yang ke setahun.. fuhhhh!!!! (buat buat tiup lilin..ekekekekekee)

2 comments:

3740Journal said...

2/7 ni genap i 2 tahun kat iris.. hehe..

Anonymous said...

tepuk!tepuk!tepuk!
(sila tepuk tangan dengan muka tersenyum yg agak fake gaya-gaya Dato' yg nk meraih undi tinggi)