? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 23, 2009

Dilema saya


Selain dari belajar saya jugak mengajar, yela kan.. apalah salahnye ilmu kita di share-share pada orang lain, walopun tak seberapa but at least dapat gak saya berkhidmat tolong bebudak yang tak berapa paham subjek tersebut, Saya tahu kebanyakan pelajar tak berapa gemar amik subjek ni tapi kalau nak tahulah kan..subjek tu adalah subjek fevbret saya.

Apanya ya?? Account..


apa saja jenis account saya memang minat. Bagila apa-apa, saya akan buat sampai boleh..
Insyallah. Satu sebab saya mengajar ialah saya taknak ilmu yang saya ada hilang macam tu jek...and terus terang,memang saya ikhlas mengajar mereka.
Kecewanya saya kalau pelajar dapat result yang mengecewakan dalam akaun, saya tak kisah kalau mereka memang dah usaha tapi bagi pelajar yang main-main, ditegur seribu kali pun takde maknanya..kadang-kadang tu sampai mati kutu tak tahu apa patut saya buat.. Memangla saya dibayar untuk mengajar mereka, saya boleh jek buat tak tahu dan teruskan mengajar walopun mereka tak paham, tapi saya taknak buat macam tu, saya nak pastikan pelajar saya cemerlang, at least lulus exam pun dah buatkan saya happy.. sampai saya sendiri meng'offer'kan diri untuk mengajar mereka weekend secara percuma. Saya sayangkan mereka sebab tu saya taknak mereka gagal.
Buat pertama kalinya saya marah dalam kelas semalam, sebenarnya itu diluar jangka saya, mungkin masa tu keadaan tak terkawal jadi terpaksa saya buat macam tu. geramnye tuhan je yang tahu.. tapi yelakan satu yang bagus pada anak murid saya. bila saya dah marah semua diam..tunduk dan cuba habiskan keje yang saya bagi. Diluar jangkaan saya, waktu pulang.. murid-murid cium tangan saya minta maaf..mau tak sebak saya dibuatnya.. lembut hati saya bila mereka minta maaf.


sob sob sob..dah ler..saya nak sambung buat keje, kang saya sedey-sedey pun saya ngantuk pastu konpom saya akan tido..keje baru nak mula ni.. tata

eerr..agak-agak kalo saya vogue macam ni, pelajar bole paham tak apa yang saya ajar?

2 comments:

Anonymous said...

apasai gamba "cikgu yg konon hot" tu mcm pelakon porno ja..


*uppssss.. mind my words.. sorry.. ;p

chienta said...

huhuhu..

bule paham cekgu..!!
tp 2 minggu lg lupa lik :p~