? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 10, 2009

Bersiaran dari AMODA, Bukit Bintang

Bunyi tajuk macam buat siaran langsung radio plak ek.. sebenarnya nak bagitahu jek, saya kat Amoda ni..busan ya amat.. gila babas punye..!! bukan sesuka hati duduk kat sini tau!! tapi ini atas urusan kerja.. kami ada letak barang di satu tempat ni, so disebabkan takde promoter lagik, terpaksalah kami bergilir-gilir buat part time promoter.. sesapa jadik esekutif kat opis..kenela jadik promoter, yang jadik manager pun kene buat promoter gak..itula dinamakan sepakat membawa berkat..eceewwaahhh!!! Bila duduk kat Amoda ni..mulala saya rindu kat meja opis saya tu..mula saya berkira, balik keje ni sure banyak benda nak kene buat... Bak kata Kean..'kita sama-sama berdoa semoga tuhan dapat bantu kita cari promoter dengn cepat' lawak la u ni Kean!! Mesti kelakar muka dia masa cakap macam tu..buat muka selamber jekk!! Masuk semalam saya langsung tak dapat balik opis during opis hour, banyak masa saya habis kat jalan raya..dengan jammed nye..dengan ujan nyee..(alasan ke..??) dengan kesengalan saya tak reti jalan KL (nama jek orang KL), harini nak try naik LRT plak..hopefully saya berjaya pulang ke opis on time (before 5.30pm) tapi kalau keluar dari tempat tu pukul 4.30pm..rasanya saya balik Ampang jela ekk...bosss jangan marah saya tauu!!!
Okla ek..selamat berkerja

2 comments:

3740Journal said...

padanla tak nampak hana kat opis..

HaNa NyoTa uHArA said...

hehehehe...nak buek cemano, demi majikan yang tercintaaaaa...tettt!!