? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 22, 2009

IRIS Mangrove Therapy

posing dulu before buat keje..
Olaa!!!


Ni adalah gambar semasa saya dan team join Mangrove Therapy kat Teluk Gong,Klang..
Ujan sangat la renyai..at first kami (SRC team) jangkakan tempat tu akan jadi bercuaca panas yang amat sangat..so semua yang join dah dinasihatkan supaya pakai sunglasses, cap, sunblock huuhuhuhu..tetiba pada hari yang sebenar, ujan plak.. tapi syukur pada tuhan sebab semuanya berjalan dengan lancar..seronok sangat, ada yang tenggelam dalam lumpur sampai paras pinggang..
Saya?? tukang bawa anak pokok ke team saya.. memula saya tolong tanam tapi lepas makin lama makin jauh..saya tak sanggup nak pegi.. biakan lelaki je yang buat.. Ah Pang..sangat bagus
tugas dia..sanggup redah paya yang berlumpur..kira dia ni tahan lasak laa.welldone!!
Untuk Shah!!
weii!! ko nye projek berjaya!! tahniah...tak sia sia usaha ko turun naik jumpa COO kita!!
semua nya enjoy, Insyallah kalo takde aral melintang..kita buat lagik ekekeekekee larat ke??
Owwhhh yaaaa!
Untuk tunang tercinta..tenkiu bebeh..sebab jadi photographer, and nak tahu tak..dia very suppotive!! saya bangga jadik tunang Mr.SF.. Alhamdulillah.. minta tuhan percepatkan urusan mulia kami..Amin!!
HAaaa!! saapa punye keje buat cap mohor kat baju dia.. dah kene belikan dia baju baru...(tunggu gaji la ye wak) sabar jelaa
Ok! tengokla aktiviti kami: sesapa yang nak gambar, akan saya uploadkan dengan kadar yang segera! TUNGGUU!!
ujan renyai2 beb!! tapi kami tetap bertugas demi negara!! yehh!!
opss!! sapa tonggeng ni?
(yang tukang amik gambar ni saya..bukan Mr.SF..peace no war!)


kami bertiga jek wanita dalam SRC committee member

macam ni cecaranyaa..kata saya pada kawan2..(main bedal jek sebenarnya)

Kak Ida and Faizul tengah buat keje mengagih anak pokok

Makan time!! sume dah kelaparan lepas buat keje..

Tan Sri Razali rasmikan upacara tanam pokok, Cayala!!

Minah ni geram tengok air warna merah..TERPAKSA dia rasa..dia rasa jek ekk..5 gelas jek tak banyak


Ini yang dorang kene tempuh tau!!

Team IRIS yang sukarela...Congrate bebeh!!

SRC Committee member..
saya (yang pose seksi tu) kak Ida, Fizah, Shah (Orang kuat projek ni) PSLim, Zaki, Yasser and Dazlee.

3 comments:

A D I A said...

amboi ko hana.. posing tamau kalah tu hehehe..

apesal iris tak buat aktiviti sebegini masa aku ada di iris haa???

HaNa NyoTa uHArA said...

sebab masa tu aku takde lagik hahahahaha

Anonymous said...

nk tgk sume gamba yg en SF hg amek. nak! nak!