? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 14, 2008

tarian


tarian itu sgt bess!! ntahla tak tahu kenapa..takleh nak berhenti...meme suka gilak!! dulu ada gak berhenti..tapi kejap je la..pastu sambung balik..tp sekarang lebih pada mengajar..kira instructor laa hahahaahaha...

asal cemana aku leh terjebak dalam dunia tarian ni..?? mm..soalan yang ke berapa ratus aku pun tak tahu.. gini cite nyee.. aku dah start menari masa tadika lagik, tp yg mula segala2nya ni masa umo aku 9 tahun, cikgu muzik aku g kelas ke kelas pilih budak kiut2 cam aku utk buat persembahan masa hari kanak-kanak sedunia, dia tgk muka aku terus dia suh isi borang and suh mak sain, so aku pun ikut jelaa..

Esok nye org dr kem kebudayaan dtg utk pilih dan lagik sekali la aku terpilih...and disitula segala-galanya bermula... aku aktif rakan budaya, and bila masuk universiti aku pun aktif gak menari, bila habis blaja ingatkan dah stop rerupanya org offer aku mengajar..

and smapaaaiiilaaaa sekarang aku mengajar org....enjoy tu meme enjoy, bukan setakat dapat payment jek tapi dapat sehatkan badan, selain share jenis2 tarian yang aku ada, aku tak kesa kalo ada org atau student yg lebeh tere dr aku janji kita dpaat share, and till now aku masih keep in touch dengan budak2 tu...mmmm....

itu jela cerita tarian aku..hahahaahaha

1 comments:

Unknown said...

la, ko still menari gak ke? ko ngaja kat ner lak skrg? ASK?

menari denganku, ikut irama dan lagu...lalalalla