? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, September 19, 2008

alahai dia ni...



aku baru je baca blog member aku ni... lepas aku baca..barula aku tahu dia ni seorang yang sensitif..takpela itu dia nye karakter and salah satu kelebihan dia, orang yang sensitif selalunye dia akn berhati hati bila bercakap..bukan mcm aku..men belasah jek..ehehehe...

apa yang dia cite tu ada kaitan dgn aku sbnrnya, bagi aku benda tu bukanla satu kutukan, sebab mamat tu sebenarnya tanya kat aku, and to be frank aku bgth mamat tu yang aku pun tak sure kenapa, and the next 2 days (kalo tak silap) kebetulan aku bersembang dgn dia ni terkeluar la cerita apa yang mamat tu tanya pada dia ni... mmm.silap aku sebab pegi tanya dgn jujurnye.. and aku tak seda benda tu buat kan dia kecik ati,

sebenarnya banyak gak cerita yang aku bgth dia apa yang mamat tu cerita,termasukla puji pujian pasal dia nampak stylo pakai tali pinggang, rambut dia cantik and muka dia redup (sebab tu orang tak jadi nak marah kalo tgk muka dia) termasukla yang satu ni.. tp yang satu ni la dia amik hati, tapi biala nak buat cemana.benda dah jadi...

but again mamat tu bukan kutuk..tp dia tanya kat aku and aku dgn bendul nye bole plak g tanya dgn tuan punya badan..mmm....salah aku gak laa,

aku pun mamat tu ada komen gak, mamat tu komen sama dgn apa yang dia dapat tp maybe sebab aku jenis tak amik port sgt, aku abaikan aje...pendapat aku, bukan sume orang perfect, so aku terima sesapa seadanya, as long pakwe, adik beradik, family and orang sekeliling syg aku, itu sudah cukup buatkan aku bahagia...

Actually benda ni bergantung kepada penerimaan seseorang...ianya akan ada macam macam reaksi yang berbeza,,,and aku pun takde la salah kan dia, dia berhak terasa sebab itu meme dia, dia adala dia..takleh ubah and aku tetap aku...konflik macam ni yang buat kan kita belaja memahami seseorang supaya lepas ni kita lebih berhati hati, menjiwai and menyayangi antara satu sama lain, benci macam mana sekali pun kita pd org tu mesti ada secalit rasa sayang..syukur pada tuhan kerana memberi kelebihan perasaaan pada setiap umatNya. kalo takde konflik, tak colour colour la life kita...tak gitu.. asik baikkkk...jekk, busan gak kan!



kebetulan pulak, since orang opis cakap ada cerita sembilu kat opis and cite sembilu tu melibatkan aku, mamat tu dan minah tu.. so ini pun cara yg terbaik utk aku elakkan diri dr mamat tu, yang lawaknye aku ni jadi erra fazira...apa keheee nye !! bukanla tak kawan langsung cuma bg cerita sembilu tu sejuk...aku taknak orang salah paham kat mamat..kesian mamat tu, biala dia gembira dgn dunia dia and as long dia happy aku pun akan jadik aman bahagia dan sentosa.... dia sgt baik sebenarnya..pendengar yang baik sebab tu kami ngam, minah tu pun bukanla jahat pun..ok je dia..sweet je muka dia, budak lagik, cuma dia kene belajar sesuatula..

itu jela kot cerita kali ni..aku nak sambung tido balik..tata


2 comments:

A D I A said...

yang, tuan punya diri tu kata close case. maaf zahir batin ye ;)

§ãüfæ said...

tapi kes leh bukak balek kan bila2masa :P