? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 21, 2008

lebamm...


tgk tu tangan aku lebam...ntah masa bila jadik pun aku tak prasan, sabaa jelaaa...

ada orang cakap kene geget dek h!@#$ la apalaaa itu laa ini laaa.. tp aku tak amik hal sgt,

saket bole tahan gak ni..!!

gamba yang ada jari tu aku amik 3 minggu lepas.. cuba tgk gmbr yang kat bawah ni..

yang tu aku baru snap tadi..huhuhuh..bila la nak ilang bengkak tu pun tak tahu..agaknya bila dah raya kot.. eh..!!! lama kan nak baik lebam ni..mmm...

mak cakap maybe badan aku cepat lebam, asal orang cubit , terlanggar apa apa ke, terjatuh ke, senang lebam...

apa apa jelaa..nasib baik kat lengan, takde la orang nampak..huhuhuhuhu...

0 comments: