? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 4, 2008

ct ooo ct

tensen betul aku bila orang tanya kenapa sepupu aku cerah dr aku..ni soalan sensitif tau!! aku nak buat cemana baka lain, dia pure jawa aku ni peranakan..tu yang kulit sweet sweet tu, minah ni satu hal..sejak mengandung ni dah lama tak contact aku, agaknya dia takut anak dia muka cam aku kot, sebab aku selalu suh dia tgk gambar aku tiap2 hari supaya anak dia muka cam aku, aku cute apa?? mm..sepupu aku ni sporting gak kiranya, ,masa aku tgh sangap dulu dia la peneman aku.. walopun mulut dia bole tahan, tapi lantaklaa..darah daging aku, busuk busuk pun sepupu gak.. gado2 pun kang balik kampung jumpa muka dia gak, aku kene baik2 dgn dia nanti dia taknak blanja pizza plak heheheehehe idup CT!!!

0 comments: