? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, September 12, 2008

harini punye citer


aku macam nak nanis jek bila org siap perli2 aku dgn seseorang.. sikit2 dah la weiii!! mm..dah tak tahu la cemana nak explain lagik, letih laa...takde nye cinta 3 segi ke apa ke..aku takde plak kata dia spesel aku..tak de kene mengene dgn aku, tp nak buat cemana, aku diam kan ajelaa.. aku dgn dia tu meme takde pape, kami kwn jek, lantakla dia nak kwn dgn sapa, itu hak dia, xde la plak pk nak lbh2, tu kuasa tuhan la.. tp buat ms skrg ni..aku selesa bkwn dgn sapa saja, sbg kwn aku akan jaga, amik berat dan makesure aku lakukan yg terbaik utk dorang, kalo dorang nak ketepikan aku ke, itu dia punya pasal, aku takde hal! tipula kalo aku tak kecik ati, tp cam bese la..life aku penuh dgn ke'busy'an yg tiada batasannye.. so sedikit sbyk aku dpt lupakan benda tu, amik positif jek la..org nak cakap apa biakan..habis habis aku nanis jek, huk huk huk...nk ngadu kat F1, jap g dia gelak gelak, huh!! buat sakit ati jek,,beh baik toksah!!

0 comments: