? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 4, 2008

pizza hut


kenapa aku rasa cam bes? sebab selalu mencelah kalo ada jamuan hahaahahaha..ni jamuan perpisahan (mak aii bahasa melayu nyee) utk wei fong department pc,shipping and warehouse, aku sorang jek puteri S&M, habeh tu aku nak makan dgn sapa kalo mastura, kak sifah kua makan..kesian aku, aku ni pemalu, oklaaa..wei fong ( kalo betul ejaan nama) aku baru je kenal, tp dia ni kalo aku dtg pc jek selalu tgk dia senyum, eh eh dia suka senyum la..memula aku ingatkan aku pakai baju senget ke terbalik ke apa ke..rupa2nya dia meme suka senyum, patutla muka dia sweet. dia bukanla pencen tapi dapat keje baru....mm..harini kak anita plak nak berhenti, habis tu aku nak gosip dgn sapa? adeiii nasib baik dia bagi sandal buat kenang kenangan..bole la aku pakai heheheheeheh

0 comments: