? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 21, 2008

fried chicken...


ni la akibat memasak ayam goreng, adehhh!! pedih tak hingat!! aku tak tahu nak letak apa kat situ so..aku pun letak la ubat gigi..bagi sejuk sikit..

Actually semalam aku memasak utk berbuka puasa..and ayam goreng ni adalah lauk yang terakhir aku masak lepas masak sup and sambal tumis, ayam goreng tu kebanyakan nye adalah sayap...mm...orang semenanjung cakap kepak ayam, and kalo nak tahu kepak ayam adalah salah satu bahagian ayam yang amat aku sukaaa!!!

and kebetulan ni adalah ayam terakhir yang aku masak, and sangat2 kebetulan masa aku angkat ayam ni..azam maghrib pun berkumandang..and tiba tiba minyak ayam tu meletup!! and kenelaa..badan and tangan aku..mm..rasa rasanye kenapa ekk...!!

kalo diikutkan aku ni bukan la takut kat minyak panas..tak penah seumo idup aku, aku campak campak makanan yang nak dimasak ke dalam kuali..and..bahagian ayam yang aku masak ni bukan la bahagian dalaman macam jantung, pedal, hati and sebagainya which is sume org tahu bahagian dalaman ayam ni kalo dimasak kene hati2 takut minyak meletup letup..

dah nak jadik..nak buat cemana..tahan jela..nampak nyeee raya ni tangan and badan aku comot la sikit..mmmmmmmmmmmm ada sesapa bole bagi idea..nak letak apa kat tempat melecur ni??


1 comments:

Unknown said...

huhu...aritu lebam kat tgn.ni merah2 kat dada lak.

ko ni memasak ke wrestling?