? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, September 19, 2008

bertunang dah dia...


last 2 days aku borak dgn ben..elok2 borak tetiba dia ada bgth berita yang aku taknak dengar..mmm..'x' dah bertunang...aku terdiam jap.. tak tahu nak buat reaksi cemana..nak ketawa ke, nak nanis ke, nak senyum ke, so...aku just cakap kat ben 'iyeke?' mm...malam tu aku cuba gak tido..tp takleh, so seharian la aku tak tido..

esoknye baru la aku tahu yang aku sedey.. sedey gile..tak terkata..aku nanis sepuas puasnye...aku pegi keje dgn mata bengkak bengkak..

sepatutnya aku hepi sebab dia dah tak kaco aku lagik, sepatutnya aku lega sebab dia bukan jodoh aku, sepatutnye sepatutnye sepatutnye dan sepatutnyee..

memori tetap memori..aku doakan dia bahagia..gembira dia gembirala aku..

selamat atas segalanya..amin

3 comments:

Unknown said...

aku baru tau malam tadi. aku terkejut gak, dan aku blur, pasal aku baru baca blog ko baru2 ni pasal dia dtg tmpt ko.

so sekarang aku dah tau le.

tahniah untuk dia gak.aku takde contact num dia...so this maybe the next best thing la kan?

don't worry dear, and don't be too sad.

c'est la vie..

HaNa NyoTa uHArA said...

tulaa dia br dtg tempat aku last before pose, mm..nampaknya lepas dia jmp aku tu dia terus tunang kot

Chico said...

Memang camtu kot.Biasanya dr pengalaman aku sendiri,orang bile ajak kite kawen tu die mmg dah bersedie n dah ade senarai dah.Maybe antaranya kita...Dah 2 kali orang yang ajak aku kawen,lepas aku cakap tak buleh,bape bulan je,mesti dah nak betunang.