? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, September 30, 2008

selamat hari raya..!!

aku rasa setiap tahun kalo esok nye nak raya mesti aku cam dah tak larat nak pose, tapi aku gagahkan diri gak tahan lapa dan dahaga, panas hari ni tak ingat!! sampai umah jek aku cam sakit sakit paler..yg bes tu lagik 20 minit jek nak buka pose, bole plak aku cakap kat mak, pas masak lauk, nak mandi jap..makruh tu!! tapi sebab tak tahan nye pasal..aku mandi gak, baso kepala pun jadik la..

untuk bulan pose ni aku dah berjaya meng'kurus'kan badan sebanyak 3kg, sepatutnya 4kg tapi sebab cuti cuti malaysia haritu, asik bedal mc'd jek waktu lunch..nek la badan tu sekilo..memula taknak makan..(aku tipu) tp sebab pengaruh rakan sebaya, pastu ada gang plak tu..TERPAKSA la makan...hahahahaahah...

apa lagik ek..25hb 10 ni plak...adik pompuan aku 'angah' kawen.. kira langkah bendul la ni..dia nye la bengkek, dia yg nak kawen, kakak dia plak lebih lebih nak beli baju tuk melaram, ko kawen dulu dik, along takde hal...janji time ko kawen nanti..along maintain vogue!! hahaaahahhhaaa.. aku ada ler kain sutera putih suci murni aku simpan yang kunun2nye utk hantaran tak jadik aku dulu, ingat nak buat baju kurung and pakai waktu angah nikah, dia punyelaa tak bagi..agaknya dia takut orang salah sarung cincin kot..hahahaha alahai adik aku sorang ni..

Ok..tipula kalo aku cakap aku tak terasa..tp setelah dipikir pikir balik, dah tu jodoh dia nak buat cemana, aku tak smp seru lagik..terima jelaa.. disebabkan dia langkah bendul..TERPAKSA la aku terima cincin (sebenarnya aku yang minta) atas kebendulan adik aku..huhuhuhuh

bulan pose ni pun disaat akhir akhirnya...ada gak yang manis..syukur pada tuhan..tp aku taknak komen apa2..takut plak aku..agak fobia sebenarnya tapi lepas di psycho oleh kengkawan and hasil muhasabah diri..sikit2 terbukala hati aku...and..tell you what!! aku dah ready utk tempuhinye utk sekelian kali selepas setahun..TAHNIAH utk aku...!! hahahah

Ok kat sini aku nak amik kesempatan nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA, maaf zahir batin...harap tahun ni merupakan hari yang amat bermakna utk kita semua..yang nak balik kampung..sila pandu dgn cermat..ingatla orag tersayang..!! pastikan anda memakai tali pinggang keledar @ topi keledar, hanya dengan 3 saat anda dapat menyelamatkan nyawa anda dgn memakai tali pinggang keledar @ topi keledar, anda mampu mengubah nye!! hahahahaha..iklan jap!

mm....memandangkan KUALA LUMPUR tanah tumpah air ku..so aku beraya kat sini jelaa.. jemput la datang ke rumah..tp kalo nak mai bagi tahu la ek..bole la aku masak2..kalo sesapa nak request masak apa2 ke..time time ni la bole amik kesempatan..aku ok jekk!!!tp lepas raya..takdekk!! kemungkinan 'open house' takde kot tahun ni memandangkan kami akan buat 'open house' nasik minyak 25hb ni..huhuhuhuhu...tp kalo nak dtg ...dtg jelaa..rumah sentiasa terbuka..


ITU jek..utk mak and abah..walopun korang tak baca blog ni..( meme taknak bgth pun ada blog) along sayang mak abah, walopun along degil2 tp along masih ada rasa tanggungjawab pada adik2, keluarga, kerjaya dan negara tercinta..hehehee..utk wan and tok kat kodiang, kedah (depa lagik la tak tahu amende ni)..cucu angkat mu akan balik ke kampung halaman ujung bulan 11 ni, b4 tu tok! jgn lupa pulut durian yek..tok masak sedap hahaaaha bodekk!! Wan..thank you for calling..!! patutnye along yang call ucap selamat hari raya..wan rindu kat along ekkk...hahahahaha...bubye!! selamat and selamat segalanya..

1 comments:

Unknown said...

erm..aku malas nk pi beraya pasal dah tak dpt duit raya...tapi bila ada bab makanan ni yg aku teruja ni. ni yg rasa macam nak wat konvoi raya secara berjemaah ni.

tunggu daku di pintu dapur!(datang trus ngap.hehe)