? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 18, 2010

Semalam..

Semalam saya ada mimpi seseorang yang saya kenal.. haihh..apesal ntah mimpi tu datang, cam bodoh jek..

Saya mimpi saya terserempak dengan seseorang pastu saya buat buat tak nampak.. saya main blah macam tu jek, tapi manusia tu bole plak ikut jek saya dan bila dia ada peluang terus dia tegur. tapi saya buat hati kering, saya langsung tak senyum dan terus kan berjalan walaupun saya tahu manusia tu panggil banyak kali.

Muka manusia tu nampak frust giler...

Dari mimpi saya..manusia tu macam nak cakap sesuatu kat saya tapi macam tak kesampaian sebab saya amik sikap selamba badak jekk

Mimpi ke hapa ek??

Petang tadi masa on da way balik KL, saya bagitahu hubby..and tetiba saya tercakap " idup lagik ke manusia ni ek..?" lain macam je mimpi tu..haihhh...nak kene siasat ke tak ek? atau ignore jek sebab tu cuma mimpi..tapi kalau betulla manusia tu betul betul nak cakap sesuatu.. apa nya...???
Saya ni kejam ke ek??


0 comments: