? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 7, 2010

kawen gak aku akhirnyee

Giler lama tak update blog, ingatkan dah takde sapa amik kesah dah..rupanya ramai gak la yang tanya kenapa saya tak update blog.. time kaseh la yek kawan-kawan..;p

Alhamdulillah..at last saya pun dah selamat jadi "Puan".. saya adalah Puan Suhana ye kawan kawan.. bila tengok perkataan "Puan" kat depan nama saya..giler pelik nye nama.. hrm.. kalau letak Madam ke, mrs ke, Datin ke, Puan Sri ke, tak pun permaisuri ke...pergh!!
Nama suami?? seperti yang tertera di kad jemputan kawen warna krim beriben kan warna merun tu.. nama suami adalah Syarul Faizal atau nama glemer nye adalah Mr SF.. hehehee


dulu kami kawan.. sekarang kami husband and wife okee.... semua nya adalah halal dan disahkan oleh JAIS, tak perlu curik curik keluar dating lagik.. ekekeekeekee.. dulu kami TERPAKSA curik2 keluar.. abah saya adalah sangat garang ye tuan tuan dan puan puan.. nampak jek saya ni brutal.. tapi..nampak kelibat abah dari jauh pun saya dah cuak.



Oke.. sambung cite, 12.3.2010 tarikh kami nikah, takde apa yang spesel pun tarikh tu.. saja jek nak amik berkat hari Jumaat, pastu esoknye kan bebudak sekolah dah start cuti so senang la nak ajak ramai2 datang ke kenduri saya.. sapa yang dah kawen bole bawa anak-anak..eheheehe malam tu kami sepakat pakai baju warna peach dan krim.. dulang hantaran sebanyak 11 dulang berbalas 13 dulang... jenuh gak nak cukupkan 13 dulang..saket kepala gak pikir apa nak letak kat dulang dulang ni.. tapi yela kan..rezeki datang tetiba, makcik makcik, jiran dan keluarga angkat banyak gakla yang tolong.. terima kasih banyak banyak.. tak tahu cemana cara nak balas.. hantaran dibuat sendiri oleh maksu saya, saya just beli bahan bahan macam bakul dan riben riben saja...selebihnye..dia yang buat.. sangatla menarik, siap ada burung lagik.. ada gakla dua tiga hantaran yang saya buat tapi kebanyakannya maksu la yang buat.. oke maksu..lepas ni kita bole amik order untuk buat hantaran kawen..amacam?? businesss tuu.. ;p
Jurunikah adalah abah saya sendiri.. terkejut gak abah nak nikahkan kami.. 3 kali abah buat baru pas.. memula tu abah tak habiskan ayat sebab abah nangis.. serius saya sebak.. rasanya bukan saya je yang terasa, sesapa yang ada malam tu pun akan terasa sebak.. ( saya tengok video nampak ada orang kesat kesat air mata...)
tepat jam 9.59pm ( tuk kadi tu tulis ha.. saya pun tak tahu dia tak cukupkan terus pukul 10.00pm..) abah dengan rasminye melepaskan hak penjagaan saya ke bahu suami saya.. biasala... saya pun nangis la sedey.. sedey..lain tau dah jadik bini orang ni.. nak degil dah tak bole sebab suami garang...tettttttt!! ( ampun sayanggg..)
Masa memula nak sebut suami tu macam kekok... tapi sekarang ni dah tak kekok dah.. suami suami suami suami....haaaa tengok!! dah tere sebut suami.. oke.. bab nikah dah cite..nanti saya sambung cite masa sanding plak.. hahhhh!!! honeymoon pun nanti saya cite.. daaaa

2 comments:

A D I A said...

dulu abah aku gak nikahkan, lepas nkah dia nangis ok. aku nangis sbb tgk dia nangis.

btw mana pic ramai2 kita bebudak iris? nak tgk..

HaNa NyoTa uHArA said...

adaa..tapi TUNGUUUUUUU