? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 12, 2010

Makanan pertama untuk suami

Nak tahu tak masakan pertama apa yang saya masak untuk encik suami?
Cepat, sedap dan menyelerakan..
Ia adalahhhhhh.....

TADAAAAA!!!!!!!!!!!

MAGGI GORENG INSTANT ye tuan tuan dan puan puan.. hebat kan saya?



WAITT!!!!!

jangan fikir saya tak tahu masak pulak..!!

Ni adalah makanan pertama kami masa landing kat Phuket, disebabkan masa bertolak tu Subuh dan sampai kat Phuket jam 9am.. kami tak sempat breakfast, nasib baiklaaa kami ada bawa bekalan makanan Maggi 6 bungkus + serunding ayam + bubur nasi instant dan kari ayam dalam tin.. bukannya takde makanan halal kat Phuket tapi saja mengada nak bawa bekal.. takut takut la encik suami nak supper kan kan.. ( elehh!! cakap je la saya yang nak supper)

Itu jek yang saya sempat sediakan untuk dia masa tu.. tapi saya modified siket.. Maggi goreng tu saya campurkan dengan serunding.. sekali pandang nampak macam kerabu maggi serunding.. ;p,

tak tahula jadik sedap ke kan tapi tengok encik suami maka dengan gembira jek..eerrr sedap la kot..!! atau dah lapa sangat..bedal je laa ye yang??



0 comments: