? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 28, 2010

1st time pergi keje naik motor, 1st time gakla saya kene redah hujan

Lencun dibuat nye sebab hujan lebat sangat... tapi bukan saya yang lencun tapi hubby la.. kata saya duduk belakang so ujan takdelah kene saya sangat, yang saya ni cam jakun gile bile naik moto.. heee kata 1st time naik moto pergi keje kan, bila jadik pembonceng saya dah latih mata saya supaya tak pandang depan.. saya cuma pandang kiri dan kanan jek..sebabnye kecut perut gak bila tengok hubby nyelit nyelit.. kaki ni haaa asik terkepit kepit biau tak kene side mirror kete orang.. paling takut kalau hubby nak nyelit lori...eeeeeeeeeeeeeee!!!

Ni gambar masa saya tengah tunggu encik mamak siapkan sup ayam kitorang.. sambil-sambil tu tegukla sikit air teh o limau panas... kasik habakan badan ni haa.. tu jacket sejuk encik suami..takut puan isteri kesejukan katanya.. serius saya terharu.. gile lar statement dia tu, tak bole blah!!!


Yang basah kuyup adalah helmet jek.. apekebende nama yang depan tu ha..bagus fungsinye tu.. muka saya tak kene hujan langsung..pastu yang paling bes.. mata saya tak sepet sepet sebab tak kene angin.. risau gak kalau mende depan tu takde, bole tercabut contact lense saya kang..


Dan harini saya dah slurp slurpppp.. ingus melalui mulut saya...yuksssss
Kesimpulannya saya adalah sangat hebat dalam buat kesimpulan.... Sekian

0 comments: