? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 27, 2010

nak letak tajuk apa ni makcik?

Last last last week....saya pun dah lupa tarikh bila.. saya ada pergi kenduri kawen member hubby....eerrr.....alahai! takde idea nak nulis apa.. sebenarnya nak upload gambar Nana dan husband kawen sebab edya suh saya upload..ehee...ha..ni jek yang sempat aku amik edya..ko tengokla ekk;



saya suka giler baju Nana ni.. kalau saya tak pakai tudung dah lama dah saya pakai baju cenggini.. oke.. korang perasan tak bunga yang Nana pegang tu? sama dengan saya punye masa wedding saya dulu..SEBAB tukang buat bunga tu adalah orang sama.. hee fresh flowerrr hokee


si Nana ni suka senyum so muka dia adalah sangat sweet... tetiba saya teringat kat kawan sekolah saya.. beh kurang muka cam Nana.. Vanessa Michele Yuhanis kalau tak silap.. apa kaba tah makcik tu


Kami sepakat nak pakai baju pink..tup tup satu meja pakai baju pink..kebetulan.. kaler baju hubby sebijik stroller baby Nureza..ekekeeke..


Uikkk!! makcik ni ada kat sini plak.. kalau tak sebab Edya sms saya..saya tak tahu dia ada kat sana.. sonok gakla jumpa dia.. tengok! perot dia tak nampak lagik kan kan kan..kalau tak silap 3 bulan dah dia pregnant..yeke beb?

Macam biasa, saya tak tahu nak tutup cerita.. tu jek tata


2 comments:

A D I A said...

buruknya muka akuuuu

*nanges*

sorry la hormon tak berapa betul.

HaNa NyoTa uHArA said...

takpe takpe aku paham..muka aku cumel maknanya kan kan kan