? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 25, 2010

Bila dah malam...

Kalau bende mengarut..kamila yang hebat.. ini adalah hasil seni kami yang hebat.. kalau nak ikutkan kepala business ingat nak buat pameran seni grafik..pastu jual semua hasil kerje kami pastu dapat duit pastu kumpul duit tu sampai ratus ribu pastu bila dah cukup ingat nak tangkap satu kete mewah yang dalam nye ada TV, pastu peti ais, pastu ada sofa yang boleh goyang goyang dan yang penting adalah ada kerusi cukup 8 orang.. yerlakan..kata hubby nak anak ramai.. projek masih dalah perbincangan.. dari 11 kalau bole minta di kurangkan.. tapi kalau rezeki..terima je laa..kalau dapat kembar..haa bagus gak..tapi encik suami kene la bantu.. tukau lampin, basuh berak anak, buatkan susu, jaga anak.. tang satu ni encik suami takyah buat.. menyusukan anak..ehehehee..ops opss!!! isteri orang..pls jangan mengarut..

Ok inila hasil kerja kami..moh ler nengok..

From Langat wif luv.. ;p


Tengok gigi ku..ramping kan!!
Hoke.. langsir belakang tu adalah langsir dari IKEA.. beli kain..jahir sendirik..tapi bukan ai yang jahit.. mak mertua jahit kan..heheheheehee...so kredit untuk mummy.. tenkiuuuuuuu ;)


Idung encik suami jadik besar akibat makan telur ayam 7 biji hari tu..haihhhhh..alergik la katakan... ;p

Makkkk!!! tolong!! muka kene tarik!!!


Muahhh!! muahhh!!!! cium diri sendirikk

gegegegegegeegegeg gambar ni kiut kan kan kan ( sila la kata 'ye' pleaseeee!!! )

1 comments:

A D I A said...

eh ko tak buat lagi tag ni ye.

http://princesskoda.blogspot.com/2010/04/tag-beautiful-blogger-award.html

mode: warden dtg spotcheck