? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 10, 2010

Honeymoon@Phuket

Kat bawah ni ialah gambar gambar honeymoon kami, ada gambar muka selengee saya yang mabuk laut, ada gambar hubby bersnokling dan ada gak gambar budak mana ntah jakun naik kerbau ( pastu balik kene mandi sebab kerbau tu bucukkk!!!!)
Kami pegi sana 6 hari 5 malam and tinggal kat Leelawadee Boutique Hotel, Patong.

ni orang Malaysia yang kami jumpa kat sana, gambar kami naik gajah ada dalam satu lagik kamera..

Thai boxing.. masa ni saya takde.. saya g tandas sebab saket perot makan tomyam pedassss tak hingatt
ni adalah kerbau hidup ye kawan-kawan.

kereta lembu pun ada.. ni pun saya naik..sebab dah ada dalam package

tourist guide ni ajar cecara nak buat kerabu betik.. dah lupa depa panggil apa.. lazaatt hingga menjilat jari.. wallaa!!!

Ronda-ronda kat tasik..

@ island safari

ngeeee...nikmatila keindahan yang tak berbelah bahagi ni.. ;p


yang hari ke 3 kami kat sana..ronda-ronda Panga Bay

salah satu pemandangan..saya suke gambar ni


air laut kat sini biru..teringat masa saya belajar kat Sabah..eee rindunyeee

tourist guide ( untuk ke Phi Phi Island) tengah siapkan dessert untuk kitorang... puas makan buah kat sini tauu!!

Hubby beesnokling..gigih saya suh dia pakai life jacket, alih alih dia terus lompat ke laut.. tahu berenang rupanya.. buat cuak orang jek, saya pun melompat masuk laut gak..tapi pakai life jacket sebab gemuruh ( kata je la tak tahu berenang..)


saya mabuk oke... masa diorang singgah krabi saya terus bentang shawl saya dan terbongkang baring.... bape banyak botol pepsi dah saya minum sebab nak tahan mabuk..aihhhh


2 comments:

amm said...

dlm byk2 pic aku suka yg plg last....pastu tang bj pn aku sukak!!hihi...pantai dia mmbuatkan aku xsabar nk pergi!!!yehhhhaaaaa......

HaNa NyoTa uHArA said...

haaa sila tunggu tiket free dari airasia..