? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 18, 2009

soalan

SEBAKK!!..

tu ayat pertama keluar dalam hati aku.. (bole tak aku nangis dalam
hati?) tak tahu nak jawab soalan yang dia tanya..


kami penah bincang and aku pernah rasa excited yang amat sangat dulu.. tp bile kene sergah dgn dia.. aku terus tersentap, and sampai sekarang bila dia nak bincang benda tu, aku tak berani.. aku takut terlebih sudu dari kuah..


dia penah terlepas cakap " ni yang aku tak suka ni" ... ayat tu yang aku ingat sampai sekarang.. aku tak benci dia..aku tambah sayang adalaa.. tapi aku dah pikir, aku berserah jela.. dia penah cakap kat aku, "saya tahu apa yg saya buat" beh kurang macam tu la ayatnye. so dengan itu kepala aku dah set yang aku akan meng'iya'kan je apa yang dia dah pikirkan. kalo dia kata 'a', aku akan kata 'a', kalo dia kata 'b', aku ikut gak kata 'b'.


aku bukan taknak jawab soalan dia, tapi aku memang dah tak tahu nak jawab soalan dia. aku takde idea!! salah ke? aku tak tahu la kalo cara aku ni buat dia terasa ke.. tapi aku nak dia senang hati dan relax.. aku taknak bebankan dia dengan perkara ni sebab aku rasa dia ada lagik benda yang paling penting selain dari perkara ni. aku taknak dia tertekan ...tu jek.


oleh itu...meh makan kopok lekor!!! perghhhh.....!! ni salah satu cerpen memula aku.. nanti kalo aku tak ngantuk..aku sambung lagik ekk.. nak kumpul banyak2 pastu hanta kat karangkraf ke dewan bahasa dan pustaka ke (konpom cerpen aku kene reject, ayat campur2).. semoga aku berjaya!! SELAMAT BERKERJA ESOKKK!!

2 comments:

A D I A said...

nak buat speku sket kat cerpen ko. dia ajak ko kawin tapi ko asyik ngelak. tu yh dia berkata "ni yang aku tak suka ni".

tul tak?

ni cerpen rekaan sahaja ke kisah benar ni?

HaNa NyoTa uHArA said...

cerpen rekaan laaa hahahahahaaa