? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 10, 2009

Aku terjatuh!!

Kisah hari Rabu lepas, aku ada appointment dgn MARA kat KL, janji dengan dorang dalam before 1pm aku akan smp, masa tu dah pukul 12.00pm, so aku pun bekejar nak gi kereta aku kat luar, memanglah S&M ada parkingnye sendirik tapi bukan semua yang dapat letak kereta kat parkng S&M, kotak parking cuma ada 10 kotak jek, limited giler...sapa cepat dia dapat... Mmm...balik dari cite aku, aku terkoncoh koncoh ke kereta aku..aku turun tangga yang agak curam..aku ni takut gak nak turun tangga tu tapi nak buat cemana, buat ajela.. setiap kali turun aku tangga mesti aku pegang tepi tangga tu..ngeri rasanye..step by step dgn penuh hati2.. ok aku dah selamatt!! kiranya aku dah tak perlu pikir ketakutan lagiklaa...elok aku jalan kat jalan batu tu tetiba kasut tumit aku tu cam licin giler..and langsung aku tergelicir kebelakang.. lengan siku aku sakit sebab cuba tahan badan dari jatuh, pastu kepala aku terhantuk kat batu jalan tu...rasa nak pitam pun ada masa tu, urat badan aku macam terkejut jek..huhuhuhu..pening2 jap masa tu , tp sebab dah lambat aku gagahkan diri gak la pegi ke KL, ada gakla orang nampak aku jatuh masa kejadian tu, tp sebab aku buat2 ok..dia jalan jela..

Balik dari KL dah rasa lain macam jek badan ni, aku gi la jumpa Mas minta dia picit, meme sakit badan2 aku.. petang tu habis jek keje kebetulan aku ada appointment doktor, aku jumpa la doktor tu cakap badan aku sakit2 minta dia check, lerr...aku demam terus rupanye..suhu badan dalam 38`c, dia kata baru nak mula..ubat banyak gilerr di bagi.. esoknye badan aku lemah, and mc la aku...

Kesimpulannye kalo turun kat jalan batu tu kene hati2..sebab jalan kat situ banyak berlumut, patutnye jalan tu kene dibersihkan so takdela orang terjato..huhuhuhuhuhuuh sekarang ni kalo nak g tangga tu..aku akan lalu jalan yang bertar tu.. dah macam takut lak..huhuhuhuhh tu jek la cite aku.. hati hati tauu!! Noyy, tasha..korang kene hati2.. kang jadik cam aku huhuhuuh






2 comments:

mariposa said...

ana, kitoang memang penah nampak org jatuh kat citu, mula2 dia berdiri pastukan tetiba dia da jatuh da :P cian dia..uhuhu..cian yer..mesti tangkap kat pinggang tu kan @_@

HaNa NyoTa uHArA said...

a`ah... aku terus MC sebab kepala saket and badan2 sengal2..huwaaaaa