? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 19, 2009

sambungan 'soalan'

aku sayang dia...
kalo kita betul2 sayang kan seseorang, kita mesti akan rasa sebak bila keluarkan word 'sayang' dari hati kita sendiri kan kan...
tgkk!! mata aku dah berair dah..

Dia minta maaf sebab buat aku sedih..dia baik kan!!
kenapa nak minta maaf...aku yang salah..bukan dia, dia buat aku betul2 happy skrg ni, betul ke aku happy?? BUKTINYA!!! ni berat badan naik 3kg, sapa nak jawab?? sekarang ni in process nak turunkan semula, mak abah cakap muka aku dah tak cengkung..huuhuu ketara sangat la buruk beno muka cengkung aku..

Dia minta aku jangan give-up, dia minta aku sabar, dia cakap doa takkan jadi tanpa usaha.. dia cakap lagik, ini sume bukan untuk satu hati jek, tapi dua hati yang bakal disatukan, dia kata aku kene kuat semangat..dia kata dia nak aku yang dulu, yang tak mudah mengalah..kenapa dia cakap kat aku macam tu? sebab aku down.. aku cakap kat dia "kita doa ajelaa..." tp dia kata salah!! kene gak doa sambil berusaha..

Memang salah aku, aku yang macam mengelak.. aku pun rasa aku yang mengelak, yee...salah aku lagik..memang salah aku..sebab satu isu je, sume yang berkaitan aku campurkan. teruk kan aku ni...

Awak... saya minta maaf.

Sekian.

0 comments: