? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 31, 2009

I'm sorry

Bertuah kan jadik pompuan.. dapat bunga..and teka la kali ni bape kuntum bunga beta dapat? Patricia opismate beta tolong beta kirakan bunga and dia kata ada dalam 69 kuntum.. Kenapa dapat bunga? sebab ada isu..tapi takyahla beta cerita kat sini apa isunye..

Bunga yang sama dgn sebelum nya mesti datang dari orang yang sama.. Terima kasih. Ayat pada kad tu penuh emo and tragis.. yang emo bila kita tahu puncanya.. yang tragis nye..sebab ayat tu..satu department duk usik2 aku..termasukla director2..MC, MW, MY..dorang sekarang dah tahu nama penuh aku sebab kad tu.. disebab kan tempat aku tu laluan orang so semua nampak and siap kirakan lagik bape kuntum, Sewaktu bunga tu sampai, aku takde di kawasan ofis sebab kelua menjalankan tugas, ada beberapa orang call aku and salah sorangnye guna kuasa veto suh aku balik ofis.. aku ingatkan amenda..rupa2nye benda ni..huhuhuhuh ok.. Tq..


0 comments: