? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 7, 2009

adia TAG aku

ni gamba aku amik dalam kete masa SF g solat, tu yang kabur,

kene tag la pulak...takpelaa..keje sekolah yang cikgu adia bagi takla susah mana pun.. kebetulan pulak, tempat yang aku teringin sgt nak bergambar tu aku baru jek amik last few week.. habis keje terus ke Putajaya..aku bagi alasan nak makan sate kat sana..

kebetulan pulak SF bawa kamera so aku amik peluang amik gambar kat situ... tettttt!!! sebenarnya aku malu nak bergambar depan SF, nanti dia gelak2..kebanyakan gamba aku, SF curik curik snap.. tp takpela..aku suka jekk!! (sbnrnya aku tahu dia nak amik gamba aku, tp aku buat2 tak tahu)

kalo kat Malaysia aku teringin sangat nak amik gambar kat Putrajaya..tempat2 lain tu aku takde kesah sgt sebab nye... aku ni jenis main belasah jek..mm...adia..ni ha gambar yang awak nak nenok..sila laaa




ni sebab kaki beta tgh saket, sementara SF amik gamba bunga, bangunan, burung..aku duduk arr, kata member tengah berlatih amik gambar..

aku tgh intai SF, tp SF g snap pulak..

"helo pakcik SF, cepatlaaa orang dah lapaaa...jom la makan sate samuri yang sedap tuu, esok esok jela kita sambung amik gambaa.."huhuhhuhuhu (sbnrnya aku meme teringin giler nak amik gamba kat tepon awam ni, sb nye sekarang aku dah lupa cemana cara nak pakai tepon awam akibat hp..so gamba ni adala gamba favorite aku, eerrrr bukan pasal logo kat tepon awam tu ekk)

aku tak tahu ini dapat memenuhi citarasa Adia ke tak..setakat ni jela yek Adia, harap kamu berpuas hati..

0 comments: