? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 7, 2009

gambar

Last weekend aku ajak SF temankan aku jogging kat TAMAN TAR, kat Ampang area.. kami takla jogging mana pun, kamibanyak berjalan jek..tp aku lengkap la dgn kasut jogging, tp SF dgn selipar capal nye..plus kemera..
sebabnye aku cakap kat situ ada banyak monyet..so dia pun berminatla nak amik gamba monyet kat situ..
ok..korang nenok la hasil SF ni..

gambar 1; hah?? kenapa?? ada apa2 nak komen??
monyet betina ni baru jek lahirkan anak kurang dr sebulan gitu, kata SF (macam la tere sgt) bontot monyet betina tu merah lagik, banyak darah..
gambar 2; monyet jantan..mana aku tahu?? check ar sendirikk!!


gambar 3; dorang tgh survey tu...


gambar 4; lazatnye kulit pisang..kata monyett

gambar 5; monyet betina ni pemalu, asal kami nak amik gambar jek dia tunduk2..macam paham2 jek..adehh!!
sebenarnya banyak lagik SF snap.. aku jek malas nak meng upload kan gamba2 tu.. hhmm...any komen? kalo taknak komen kat sini pun takpe, nanti jumpa aku korang komen la yekk..alaaa macam tak biasa..huh!!






0 comments: