? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 7, 2008

Salam RAYA




Pyzam Glitter Text Maker
Glitter Graphics Maker & MySpace Layouts

di kesempatan ni, saya nak ucapkan selamat hari raya aidiladha...selamat berkorban, korban bukan setakat korban lembu jek, kita pun kene korbankan masa, tenaga, harta dan apa2 aja yang sesuai ke jalan yang mulia.. Insyallah kita akan dapat keberkatan dan pahala yang besar dariNYA.

eratkan silaturrahim sesama kita, cekalkan diri dalam menghadapai segala dugaan, tuhan sentiasa bersama kita asalkan kita tak abaikan perkara wajib sebagai seorang yang beragama..
ampun maaf kalo ada terkasar bahasa, tergurau melampau perkara yang boleh menyinggung hati korang, kalo ada makanan lebih jangan lupa bawak kita kendurikan nya esok... (aku bawa lemang chuppp!!!!!)

kepada yang rasa tak sihat, makan daging tu sila sila la baca 'Bismillah....' (sendirik mau ingat la, mak dah pesan)

okla saya nak sambung tido sebab dah lalok makan ubat alergik dan selsema, saya sempot masa memasak tadi, apa ntah yang saya buat tadi..terbersin bersin smp tak larat..sakit dada..so nak tido ar ni ( lagik sempot bila mak bebel tak bagi pegi uma SF...huhhuuuhuhu...)

bubbye!!


RED is HANA
HANA is RED


0 comments: