? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 4, 2008

my 'anak'



last week aku baru jek nenok anak siti... Alhamdulillah..satu generasi dr keturunan kami telah lahir..and personally aku jeless dgn apa yang siti ada sekarang..bahagia aku nenok dia ada baby.. aku?? cemana nak ada baby kalo belum kawen?? hahahahaaha... aku tunggu anak buah jelaa nampak nye (angahh!! along nak anak buah tau!! jgn lambat2)


aku hepi tgk siti hepi.. dia dah sebahagian dr aku, and baby tu... aku syg sgt2.. tp takleh over syg..nanti mama dia jelesss hahaahahaa.. 1st time jumpa baby Harith secara live..aku macam nak nanes..tp aku tahan.. aku bahagia sgt, tak tahu kenapa..


baby harith cerah, cumel....mulut aku tak penat2 cakap dia ensem..smp siti bebel suh jgn cakap macam tu.. eeee!!!! kalo la aku ada anak pompuan.. bole aku kawen kan dia dgn anak aku.. ( sepupu kawen sepupu bole kan kan kan ) dulu masa siti pregnant aku suh dia nenok muka aku lama2 biau anak dia ada rupa aku hahhahaah...saja jek buat lawak, nasib la tak de rupa..kang pelik plak amart..hahaahahaa


ok baby harith, bila besa nanti jadi anak berguna, jaga mama and abah.. beriman, and bertaqwa..Insyallah AND yang paling penting; jgn gila kamera cam mak ko..erkkk!!

2 comments:

A D I A said...

i loike that name, harith! walaupun tak clear pic, i bet dia cute. ikut muka mak dia. and makcik dia heh :)

HaNa NyoTa uHArA said...

muka dia ada kat bawah...meme kiut...huhhuhuuh