? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 5, 2008

Benda yang aku sukaa buat....

perkara yang aku suka buat....

1. main rambut..pantang rambut lepas..mesti tangan kat kepala..nikmat wooo
2.menari..ini meme satu kesukaan aku sejak kecik lagik..pantang radio berbunyik..mula la badan ni rasa nak terbang nenari nari..
3.masak..yang ni sebab dulu2 mak selalu tinggalkan adik2 dgn aku..sebab taknak adik kebulur, aku pun masakla.. memula men campak2 jek bahan..sekarang ni dah tere buat esperimen.. agak2 masakan aku tu tak sedap..aku cepat2 outee takut nanti dapat komplen dek abah..
4. beli baju..adeehh!! yang ni susah nak ilangkan hobi..asal ade baju bes jek aku akan beli.. sekarang ni mak dah bebel suh pilih baju yang aku taknak sebab dia kata nak bagi kat orang..masalahnyeee sume aku NAK!!
5. makan ikan.. letakla lauk ikan depan aku..akan aku makan punye..kalo lauk ayam ada, daging ada ikan ada.. aku akan makan ikan.. paling bes kalo makaan ikan terubuk masin..sedapppp!!
6. suka pegang perot org trutamanya perot ehem aku.... perot ibu mengandung pun aku suka pegang.. kalo perot yang kempis..aku tak layan... so kepada pemunya perot..sila alihkan perot anda sebelum anda di ............!! hahahaah
7.suka nyanyi tibe2... kalo aku suke, aku akan nyanyi..tak kira la dimana anda berada (toilet pun bes sebab bergaung) sebab masa tu aku rasa sore aku lah paling sedap..uuuiiihhh!!! kalah siti nurhaliza
8. bawa kete sepantas yang mungkin, sebab nye..kalo bw plahan2 aku akan mengantuk ya amat... bape kali dah kene bebel sebab bw laju..tp aku buat dunno jekk!!
9. suka makan kerang, seafood paling sedap dan murah..dulu masa belaja siap minta mak kirim rendang kerang utk aku kat Sabah, sebab nyee..sabah susah nak dapat kerang... huhuh
10. suka tgk cermin, bila tgk cermin mula la nak belek2 muka.. pastu kalo dah puas hati..mesti hati aku akan cakap..'cumel gak aku ni ekk' hahahaahhaaaa

rasanya..10 je dulu kot.. nanti kalo aku rasa gembira, aku akan continue...

daaaa!!

0 comments: