? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 25, 2008

dia cuma kawan...kalau aku...

korang pernah tak ada kawan yang kita anggap dia macam 'teman tapi mesra'?

sure ada nye kan..?? maknanya..kita senang berkawan dgn dia tapi tak bermakna kita suka dia lebih dr seorang kawan, apa limitation bila dgn kawan 'teman tapi mesra' ni? mesti ada kan?

aku nak tag ni pada azza, adia, mas, lizzam, and sesapa jek yang nak join and share dialu alukan.. ok bebeh!!

1st..meh nenok aku nye limitation pada 'teman tapi mesra'

1. no dating..no taman bunga, no jalan2..example; pegi penang sesama (berdua duaan),
2. no nonton movie.. aku akan nenok kalo reramai..lebih dr 3 orang aku ok..tgk org gak sbnrnya
3. no manja manja..of course not!! dia bukan special..
4. no bergayut smp 3-4 jam..
5. no special gift.. tak kira hari tu special ke tak, aku akan bagi hadiah pada special aku dgn tibe2
tp bukan untuk 'teman tp mesra', kalo besday..maybe 'teman tapi mesra' dapat kot, kalo aku rajin.
6. no pegang tangan...mestilaaa!!
7. no angau..amende plak nk angau dgn 'teman tapi mesra'.. saket apa?
8. no ziarah ziarah..yelaa dgn special kenela kita ziarah keluarga dia.. kalo 'teman tp mesra' aku ziarah gak, tp tgk sebabnye..macam hari raya, kenduri kawen, besday, ziarah sakit ke.. kalo setakat bertandang tu idok lerr..
9. no ngengada..alaa beh kurang cam manja2 gak..
10. no no no no yang sama waktu dgn nyaa

1 comments:

Unknown said...

Sesuka je tag aku. Jgn lupa komen kat blog aku lak.

ni aku punya.