? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 14, 2008

kenapa dia ni..

perot aku tak brapa elok, maybe masa nya akan tiba bila2 je, adeiii nak nunggu saat tu yang tak tahan tu, letih mak!

tadi ada sembang dgn kwn lama..kwn se'universiti, bila dah sembang mula la berjam jam.. member nak ajak kuar tp kan..yelaa..ujan lebat gilak, badan aku plak nek panas, pastu tambah pulak emo kurang stabil ni.. so mood utk kuar tu takde walopun udah di offer akan amik di uma.. taknak arr...serius dah takde mood, papepun sori la ek...aku bukan taknak, tp meme taknak..!! hahhhahaaaa mak bahasa melayu spm A1 tau..!

Otak nih asik pk bukan2 jek, beselaa emo kan..disaat tiba masa nye tu macam2 la aku nye pe'el, sensitif bebeno gamaknye.. asal lak cm tu ekk..

balik pada cite tadi..sembang2 member aku ni tersebut la ada satu manusia yang aku tak tahu nak ketegorikan dia apa.. balada? rock? irama malaysia? metal atau pop yeh yeh!!??!! dia ni ada masala diri kot, sejak dia ada kes dgn satu minah ayu yg berdarah kacukan ni, dgn kwn2 seangkatan minah ni and kwn dia pun dia dah x tego..hok aloh mu niyy!! dgn kwn kalo terserempak buat2 taknampak..and paling bes dia telah melukakn hati housemate dia..aku sedey gak dengar, dulu masa susa bukan men lagik baik2 ... minta tolong itu ini, tp skrg bila kwn minta tolong dia buat tak tahu.. pastu blame org itu org ini..
aku ingat lagik, penah sekali dia cakap kat aku, kalo kawan takde pun takpe dia bole idup, aikkkk!!!! apa kehe nye ni?? dia dah lupa ke? kita ni idup bermasyarakat, bknnye idup sesorng.. kawan tu la yg bnyk tolong kita..ko lupa ke masa kat universiti dulu, kwn gak la g tolong ko masa saket, tolong ko pinjamkan duit bila ko kering, kwn gakla bagi pnjam kan assignment supaya ko dapat tiru dgn besnyee.. tak ngat lagik ke? aku pun tak tahu dia ni dr planet mana..ishh saba jelaa cik leman ni..!! dgn aku meme dia takkan tego ar.. sebab dia ada kes besa dgn aku, aku tak rasa apa2 la..aku ok jek kalo dia tego..kalo dia nak sembang2 cam bese, tp dia arrr... (org besalah meme begitu)

kalo dia baca blog ni, masih belum terlambat utk berubah, jgn bila nasik dah jadik bubur baru nak nyesal, jgn smp bila kita susah..sorang pun takde nak tolong.. ingat tu! sume org bukanla perfect sgt, blaja terima kelemahan masing2..buang sombong tu...sesedar la ek..jgn smp org cakap 'org baru masuk bandar'...pepaham la ekk

4 comments:

Unknown said...

erm...ego kot?

HaNa NyoTa uHArA said...

lizzam,
ego kene bertempat la, jgn la smp buang kawan, aku rasa ko tahu sapa yang aku maksud kan, mamat ni bukan ego kot..tp sombong tak bertempat, lagik satu, maybe dia rasa malu sebab org dah tahu sikap dia cemana..kot la kott..huhuhhuhh

Unknown said...

eh, aku kenal rupanya..

HaNa NyoTa uHArA said...

hahhahhaaa... tahu takpe