? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 9, 2008

aku

Aku takut pada pengadilan Tuhan,
Aku takut pada pembalasan Tuhan,
Takut hingga hujung kakiku bergetar,
Takut hingga airmata ku menitis..

Jika dosa dan pahala itu nampak,
Adakah aku akan menjadi lebih takwa,
Aku ingin menjadi seorang wanita solehah,
Tapi adakah aku mampu menjalani kehidupan sebegitu?

Adakah ku mampu berinjak dgn keutuhan iman,
Melawan pantasnya pergolakan masa,
Merentas kenaifan duniawi..
Dan menjalani kehidupan yg dilimpahi rahmat Ilahi..
Jika dosa dan pahala itu nampak,

Mampukah aku menjadi teman yang berhati ikhlas,
Menjadi isteri yang disayangi suami,
Dan mendapat kebahagiaan abadi?
Aku takut pada pengadilan Tuhan,
Pembalasan Tuhan..

0 comments: