? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 10, 2010

Jurulatih ohhh!

Rentetan entry azza yang bebaru ni.. saya suka kan bag jurulatih ( Coach) gila babeng...siap berangan nak ada satu kabinet khas untuk bag itu jek...( gila bengong aku ni..) ;p

So bebaru kami (azza dan saya) telah sepakat membeli sebuah/sebijik bag jurulatih yang baru dan kami rasa riang ria dan gembira.. ( sebenarnya saya tunjuk tunjuk je..dia yang tergoda..;p)saya berangan kunun nak pakai masa raya tapi macam tak tahan tengok bag tu maka terpakai gakla pegi keje..

Nak gak tunjuk bag yang saya baru beli tu...

semalam makcik tu ada cakap macam suka kat wrislet saya.. so saya kata yang saya punya ni maybe dah takde TAPI kalau nak yang sama size dan leather dan cantik..ada! percayalaa saya tak goda dia.. saya cuma suggest jek ;p

Disebabkan kerja saya memerlukan saya bergerak kesana-kemari jadik wristlet ni berguna sangat-sangat tau...bole letak henpon, duit duit, pen, notebook ( buku nota) dan lipstik.. saya beli ni dah lama.. tak silap tahun lepas tapi simpan dulu sebab nak letak kat hantaran kawen hehehee

4 comments:

3740Journal said...

aku nak wristlettt jugakkkkkk.. huhu

HaNa NyoTa uHArA said...

sila berusahaa....;p ( aku pun tolong carikkan)

amm said...

cantik la beg tu ..brapa duit??

HaNa NyoTa uHArA said...

yang mana satu neng? kau minat coach gak ke?