? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 2, 2010

ish dia ni..

Lately ni asal update blog jek.. asik mende yang negatif negatif je kan.. tulaa nak cite bende best macam taknak share je kat orang.. cett!! bukan taknak share ek.. tapi sebab ke'bes'an nye telah membuat kan saya terlupa apa yang seronok sangat.. tulaa seronok beringatt!
Beberapa minggu yang lalu saya ada pegi kenduri kawen sahabat baik dan sejawa saya.. so adelah jumpa bebudak 'U'.. ala-ala reunion gitu, yang ada anak..depa bawak anak.. yang ada bini.. bawak bini.. dan yang ada hubby, bawakla hubby.. ( ai la tu!!)
Saya ada tersembang dengan member ni ha.. tetiba member ni ha..terbuka cerita tentang si *** ni..

O: beb, haritu aku buka FB aku nampak si *** online, since aku nak ke Pulau P so aku tegula
dia, nak tanya arah la katakan
saya: oooo ek... oke..
O: si *** cite pasal dia nye problem kat aku, dia cakap dia dah single, pastu beselaaa dia kata wife dia yang minta...
saya: ooo ek....

Saya dah tau ke kesah ni? yupp!! saya dah laaaaaaaaaaamaaa tau..

Kepada si ***,
macam mana buruk dia sekali pun, dia penah hadir dalam hidup awak, sila jaga maruah dia sebagai perempuan. saya rasa awak paham apa maksud saya

0 comments: